نیمکت احساس

نیمکت احساس

عشق یعنی تو .. تو یعنی احساس .. من پر از احساسم .. قلب من از نفس روشن چشمان عزیزت زنده ست ... من پر از امیدم ...
نیمکت احساس

نیمکت احساس

عشق یعنی تو .. تو یعنی احساس .. من پر از احساسم .. قلب من از نفس روشن چشمان عزیزت زنده ست ... من پر از امیدم ...

باران ...

http://www.pic.iran-forum.ir/images/yb2pfvtxy6fyzjrni0.jpg


طنین نبض بارانی


صدای چشمه سارانی


تو را من دوستت دارم


و می دانم 


که می دانی

فاصله ...

http://s1.picofile.com/file/7250479137/071ccywy28g0p6enpoh.jpg

از مَـטּ فاصلہ بگیر
هر بار ڪہ بہ مَـטּ نزدیڪ میشوے
باور میڪنم هنوز میشود زندگے را دوست داشت
از مَـטּ فاصلہ بگیر
مَـטּ خستہ اَم از اُمیدهاے ڪوتاه...

یادم باشد

http://img4up.com/up2/91356817485345138891.jpg

یادم باشد

آدمهای دور و برم

حتی آن تکراری ها
... ...
حتی آن خیلی معمولی ها

حتی آنهایی که قیافه اشان به این حرفها نمیخورد

خیلی بیشتر از چیزی که فکرش را میکنی،حرف برای گفتن دارند...

یادم باشد

آدمهای ساکت دور و برم

گاهی خودشان هم فراموش میکنند که حرفهایی برای گفتن دارند

یادم باشد

جنس بعضی آدمها و حرفهایشان

سخت تر از این حرفهاست...


عشق ریایی


عشق ریایی

چه مشکل کرده ای , این
- همنوایی

چه با من گفتگو کردی تو بسیار
گمان هرگز نکردم ,
- بی وفایی
...


چه خوارم کرده ای نزد رقیبان
ز خاطر برده ای , ان
- آشنایی

نشستم بی تو , در بستی چه اسان
نه امیدی , که روزی در ,
- گشایی

نه پنداری که چون رفتی ز پیشم
سر کویت , نشینم تا
- بیایی


مرا تنها نشستن کنج خلوت
بود خوشتر , از این عشق


آسمان ...

http://www.larnezam.ir/UserFiles/Image/Merikh_Mah_01_m.jpg


آسمان،
کشور سبز آرزوها،
چشمه ی مواج و زلال نوازش ها،امیدهاو...
انتظار! انتظار!...
سرزمین آزادی،نجات،جایگاه بودن وزیستن،
آغوش خوشبختی،نزهتگه ارواح پاک فرشتگان معصوم،
میعادگاه انسان های خوب،
از آن پس که ازاین زندان خاکی،
بادست های مهربان مرگ،نجات یابد!

باران باش ...

http://romanticlovepictures.com/downloads/Lovers_in_rain1.jpg



باران باش / تا هیچ چتری نتواند / تو را از مردم دریغ کند


باران باش / در یک روز آفتابی / تا مردم ندانند 

چتر را از برای چه برمیدارند / بارش باران یا گرمای خورشید؟

مهربانترین! / بگذار مردم لباس های خیسشان را 

در گرمای نگاه تو خشک کنند / هرچند دلت همیشه بارانیست!

بگذار باران ببارد / آفتاب بتابد / و من لبخندهایم را ببارم

اشک هایم را پنهان کنم / در نگاه آفتابی دیروزت...

باران باش / تا بی دریغ بباری / بر سنگ ها که با آرزوی دیدنت / سالهاست سکوت کرده اند

تا بی دریغ بباری / بر گیاهان که بی گناه متولد می شوند ...

من به دنبال چه می گردم

http://vb.arabseyes.com/uploaded/129613_1200913558.jpg

زمـانٍ بـارشٍ بـاران دلــم از غــربت خورشیــد می گیـــرد !

بـه وقت تـابشٍ خـورشید دلــم خـواهان ابــری تلـخ و بــارانیست ...

خــــدایــا

مـن بــه دنبــال چــه میگـــردم ؟!؟!؟!

آهای روزگار !!

normal love persianv com (10) تکه متن های کوتاه عاشقانه و رمانتیک همراه عکس


آهای ِ روزگار !!

برایم مشخـــص کن
اینبــار کــدام سازت را کوک کــرده ایی تا برایم بزنـــی
می خواهـــم رقصــم را با سازت

هماهنگ کنم … !!


دوست را صدا می زنم

78 دوست را صدا می‌زنم

وقتی دلم خسته می‌شود،

برایش از فردایی روشن می‌خوانم

به‌یادش می‌آورم که چه دل‌هایی را از خستگی به درآورده!


وقی دلم خسته می‌شود،


می‌نشینم و برایش آرام نجوا می‌کنم


گرد و غبارش را با اشک می‌گیرم


و از شادی که در راه است، می‌گویم.


وقتی دلم خسته می‌شود،


دوست را صدا می‌زنم


و به خدایی که بزرگ است، می‌سپارم‌اش…